
Op zaterdag 30 mei ging de eerste info-sessie door om de plannen toe te lichten omtrent de renovatie van De Bommel.
De gebruikte powerpoint om het project te schetsen vind je hier.
Ben je gebruiker van De Bommel? Bij deze een warme oproep om behoeften door te geven.
Als we de timing van het project willen respecteren is de feedback ASAP welkom (juni).
Dit kan via mail op bommel@zuienkerke.be.
Het is voor de architecten waardevolle info om mee aan de slag te gaan bij het maken van een voorontwerp.
Bedankt voor de medewerking!
Na het uitwerken van een eerste voorontwerp volgt er een volgende info-sessie.
Wordt vervolgd!

