Hoe de dienstregeling van de Lijn raadplegen?

Voor de meeste recente en betrouwbare versie van de dienstregeling

--> app of site van De Lijn; de lijn- en haltepagina’s op de site of in de app;

--> routeplanner De Lijn;

--> Lijnwinkel in de buurt (er zijn ook verschillende mobiele Lijnwinkels);

--> online pagina Jouw dienstregeling raadplegen.

--> de informatie aan de haltes zelf;

--> Klantendienst De Lijn via het nummer 070 220 200 (€0,30 min) of het contactformulier;

Reserveer de flexbus

Op plaatsen waar er minder openbaar vervoer of de vraag beperkt is, is er flexvervoer dat je vooraf reserveert via Hoppin.

In de regio Brugge reken je op de flexbus voor je verplaatsing: klik hier voor actuele informatie.  Avondregeling: klik hier

Goed om weten

--> Contacteer de Hoppincentrale via de app, website of 0800 12 2 12.

--> Maak eenmalig een account aan via de app of de Hoppincentrale.

--> Op tijd reserveren is belangrijk! Vraag je rit op voorhand aan.

--> Op de flexbus zijn de tarieven en vervoerbewijzen van De Lijn geldig.

Bij elke boeking wordt bekeken wat voor jou de meest geschikte oplossing is.

Dit kan de flexbus zijn maar ook (een combinatie van) een vaste lijn of zelfs de trein.

Meer info vind je op hoppin.be

Kortingen specifiek voor inwoners van Zuienkerke?

Op deze pagina van de website van De Lijn vind je meer informatie.

Derde-betalerkaart

Alle reizigers die zich verplaatsen met de bus binnen het grondgebied van Brugge, Jabbeke, Oostkamp, Zedelgem, Damme en de zones 42, 44 en 45 in Zuienkerke, betalen 1 euro per rit met de speciale rittenkaart derde-betaler. Deze kaarten zijn te koop in de Lijnwinkel of in een van de voorverkooppunten van De Lijn in Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp, Zedelgem of Zuienkerke.